Nabízíme celoroční péči a podporu při zvládání běžných denních úkonů, které souvisí se sebeobsluhou. Péče vždy pomáhá řešit individuální nepříznivou sociální situaci uživatele.
Uživatele aktivizujeme při běžné každodenní péči, tak abychom je podpořili v samostatnosti. Dále pomáháme v nacvičování chůze nebo poskytujeme uživatelům doprovod při procházce venku. Aktivity, které uživatelům poskytujeme, pomáhahjí řešit individuální nepříznivou sociální situaci uživatele.
1. Každý Žadatel si musí podat písemnou Žádost. Žádost Vám předá sociální pracovník nebo ji lze stáhnout na webových stránkách www.dsvysokemyto.cz.
2. Po přijetí Žádosti musí sociální pracovník provést Jednání se žadatelem, např. v jeho domácnosti. V rámci rozhovoru sdělíte sociálnímu pracovníkovi Váš problém a společně stanovíte Vaši nepříznivou sociální situaci.
3. Po provedení Jednání se žadatelem budete čekat na volnou kapacitu, tj. než se uvolné lůžko.
Ano, uživatele upoutané na lůžko přijímáme. U každého Žadatele vyhodnocujeme jeho nepříznivou sociální situaci.
Příspěvek na péči je sociální dávka, kterou vyplácí stát prostřednictvím Úřadu práce. Tento příspěvek náleží tomu, kdo o něj požádal a slouží k platbě za odebranou péči. V Domově pro seniory a Domově se zvláštním režimem odevzdává uživatel dle zákona o sociálních službách celý příspěvek zařízení.
V zařízení se nachází jednolůžkové pokoje, maximálně dvojlůžkové.
Žadatel si může vybrat, zda preferuje jednolůžkový nebo dvojlůžkový pokoj.
V našem zařízení pracují dle zákona pracovníci v sociálních službách (pečovatelé nebo aktivizační pracovníci), sociální pracovníci a zdravotní sestry.
Do Domova dochází praktický lékař a psychiatr.
Ano, v zařízení je v noci přítomna zdravotní sestra a pracovník v sociálních službách.
Jste nespokojeni s poskytováním sociální služby?
Pokud nejste spokojeni, obraťte se na ředitele nebo sociální pracovníky Domova a to buď:
Vaši stížností se budeme zabývat. U oprávněných stížností sjednáme nápravu.
Nejpozději do 30 dnů budete seznámeni s výsledkem řešení.
Věříme ve Vaši následnou spokojenost se službou.